Acemiannecik Kızlar ne zaman adet oldunuz benim 4 ay oldu doğum yapalı tık yok ve kasıklarım ağrıyor ara ara şişkinliğim var. Adet olmayan arkadaslar sizde bu problem var mı?
hunilimomm Acemiannecik 8 aylıkken oldum normalden daha yoğun ve ağrılı geçti ilk olduğum için mi bilmiyorum tabi bidahakine bakıcam tabi 1 yıla kadar normal olmamak
Arenn Acemiannecik 10 ay olucak hala tık yok adet söktürücü de içtim ama nafile yinede olamadım şişkinlik çok fazla kilo hiç veremedim maalesef 1 yıl olmazsan gel dedi dr
Handeyvs Acemiannecik bende doğum yapalı 3 ay oldu Ocak ayinda ilk reglimi oldum ama şuanda daha olmadım normal herhalde
hunilimomm Acemiannecik evet her ay belli zamanlarda kaşık ve bel ağrısı çekiyordum 1 2 gün büyük ihtimal adet zamanlarımda oluyordu
Acemiannecik Arenn doktor bana da söktürücü verdi ama icmeye korkuyorum. Ah keske kendiliğinden olsa gerci o zamanda sütün tadı değişir emmez diye korkuyorum
Arenn Acemiannecik tarlusal içtim benimki emmiyor sağıp veriyorum sıkıntı olmadı içti herzamanki gibi