4 günün sonunda çadırdan eve geçtik evimi o kadar çok merak ediyordum ki içeri girmemle ağlamam bir oldu eşyalarımız düşmemiş bit şey kırılmamış ama duvarlarımız hep çatlak binadakiler sıva çatlağı dedi ama hiç inandırıcı gelmedi o görüntüyle de oturamıyorum annemlere geldim çok kötü hissettirdi bana biz her sene dask sigortası yaptırmaya özen gösteririz acaba sigortayı arasam ekspertiz gönderiler mi bu süreci bilen var mı