simba45 Bebeğim ya sürekli emmek istiyor ya da sürekli uyumalı onun dışında vakit geçiremiyoruz sürekli kucağımda durmak ya da emmek istiyor olmadığı zaman çok fazla ağlıyor
Tazeannezehra simba45 ya benimki de akşam 11 e kadar emip uyuyor 11 de gözünü acıyor 2 3 gibi uyuyor çok uyuyunca bi stres oluyorum bir de kilo almamış 3 günde dedi univ hastanesi sütü sagip verdim
yaraliceylanim simba45 büyük ihtimalle daha çok minik benim miniğimdr ilk aylar öyleydi şimdi ben istesem de kucağımda durup uyumuyor 9.5 aylığız daha 🥲
aslananne27 simba45 benımde 14 günlük sürekli kucak ta geceleri uyumuyor full ayaktayız gaz sancıları başladı
simba45 Bebeğim şu anda 26’nın gününde Genelde kucağımda duymak istiyor ve emzik almıyor emzik reddediyor çok zor emzik alıyor yani o olmadığında da pek durmuyor sürekli emmek istiyor beni emzik olarak kullanıyor yani :Dd