EzgiFatihKerem zinco kullandım ben sadece sıvı kaybı zaten çok ileri boyut elleri soyulur vücudunda dökülmeler olur oradan anlayabilirsin bu hastalığın tek tedavisi bol bol sık sık sürekli yedirmek ve zaman başka çözümü malesef yok ve ishali birden düzelip katılaşıyor bi bakmışsın normale dönmüş olucak sadece benim bebeğim ilk normal kakasını parçacıklı parçacıklı yaptı belki seninkindede öyle olur, sadece sabret zor ama geçiyor 🥰