Kiviefe Emekleme varmı? Kızamık aşısı oldunuzmu? Boy kilo ne durumda durdumu? Ek gıda seviyormu? Bizde emekleme yok henüz
Ozlm___ Kiviefe biz bugün tam 8,5 aylığız yaklaşık 1,5 aydır boy kilo ölçümü yaptırmadık 3 marta doktor randevusu var. O zaman izlem yapılır. 3 gündür ufak ufak emekliyor. O kadar mutlu olduk ki babasıyla. İştahı yok bu ara atak dönemindeymiş galiba
hunilimomm Kiviefe atak donemindeyiz zor geçiyor birde hastayız hepsi üst üste gelince zorlanıyoruz uzun zamandır emekliyor zaten ek gıdaya bazen çok iştahlı bazen 2 kaşık zor yiyor
Mahinev Kiviefe tam 8 buçuk aylık 7 aylıkdan beri tutunup kalkıyor 15 gündür de sıralıyo baya 8 ay kontrolünd boy 69 kilo 7300 dü biraz zayıfız çok hareketli son 2 ayda 500 Gr almış ek gıdaya yeni alıştı sayılır yiyor çok şükür 2 öğün veriyorm kızamık olmadık söylemediler bile bende burda gördüm
zeytinlikek Kiviefe ek gıda düzenli yiyor, 2 aydır emekliyor, boyu 70 cm kilosu 7500 ( dün tartıldı) erkek bebek, 8 ay 10 günlük...
Ozlm___ Kiviefe benim oğlumda 5 haziranda doğdu bayramın 2. Günü atak dönemindeymiş bu dönemde bizden hiç ayrılmak istemeZlermiş gerçektende sürekli kucak istiyor
hunilimomm Kiviefe vallahi öyle uykuda uyanıyor nasıl ağlıyor direk benim kucağıma babasında bile durmuyor
Esmaky Kiviefe 8 aylikken 9200 du kilosu 1 yas kontrlnde ogrencem suanki kilosunu boyuda en son 70 cm di boya gidiyor oglum oyle toplu bir bebek degl cok zayf bir bebekte degl zaten onemli olan saglik ek gidayla aramiz cok skur iyi suanda 11 aylk emekleme yok geriye geriye gidiyor cani isterse yurume vs yok 😂 yasini karsilicak sanrm destekli tuttgmz zaman adim atiyor
Busraa5858 Kiviefe su an itibari ile tam 8 ay 12 gunluguz 2 aydır emekliyoruz bi ara baya hasta olduk o zamandan beri ek gida aramiz yok sayilir. 9 aylik olunca kizamik asisi olup boy kilo ölçümü olcaz ama zayıf bi bebek birde tutunup kalkıyoruz ama su ana kadar 2 adumdan fazla siralamadik