Kızlar 4 gündür kusma Ateş ishal abartısız 10 ar kez hepsinden yaşıyorduk acile gittik farklı şehirdeydik serum taktılar kan aldılar enfeksiyon az var dedıler çıktık eve dönduk bugün Ankara’da geldik etlik hastanesine rota testi pozitif çıktı doktoru bekliyoruz ben e nabuzdan baktım sonuca çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum mahf oldu yavrum günlerdir eridi bitti yemekten içmekten kesildi şuan serum takılı doktorun keyfi yetip durumun değerlendirmeye gelmesini bekliyoruz acaba yatış olur mu ? Siz kaç günde atlattınız yaşayanlar 😥 ne yapmamı öneririsiniz yatış olur mu çok merak ediyorum