Sadeturkkahvesi Kızlar bu sene hayatımda olmadığım kadar hasta oldum hatta şuandada domuz gribiyim. Bağışıklığım iyice çökmüş tahlillerde falan diplerdeyim yani. Siz güçlendirmek için neler kullanıyosunuz
Asyaveannesi04 Sadeturkkahvesi ben her yemeye kemik suyu katıyorum bazen bütün sarımsak yutuyorum, portakal suyu çok içiyorum çok şükür senede 1-2 anca hasta olurum
kibritci_kiz Sadeturkkahvesi d vitamininize baktırdınız mı o çok etkiliyor düşükse takviye kullanın. 25 in üstünde olması gerekiyor
Sadeturkkahvesi kibritci_kiz demirim düşüktü ilaç kullanıyorum çok kansız kalmışım.. kullanıyorum 3 aylık ama hiç değişim yok