Göbek fıtığı oluyor kızım prematüre değildi ama onda da vardı ikindkca dışına çıkıyordu bastırınca içine gidiyordu siz de bi bastırın hafifçe içine gidiyorsa sorun yok içine girmiyorsa bi doktora görünmekte fayda var kiziminki 3 aylıkken falan geçmişti ama 1 yaşına kadar da sürebiliyormus