Canım benim mama verme sebebini sanki suçluymuş gibi açıklamana gerek yok, o bebişin annesi sensin her zaman en iyisini tabiki de sen bilirsin anne sütü anne sütü diye bebeğin aç mı kalsın? Gerekiyorsa tabikide mama vereceksin bundan dolayı kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin. Benimde bebeğim 3aylıkken gazdan dolayı stres yapmıştım sütüm azalmıştı aynı şekilde hem meme hem mama ile devam ediyordum benim ki emmeyi 9.ayda bıraktı bidada geri emmedi.