Kızlar merhaba 5-6 ay hatta daha fazla oldu bezi bıraktık kızım asla takmak istemiyordu o yüzden bırakmıştık kakası gelince çok güzel hemen söylüyor gidiyoruz nerde olursa olsun ama çiş konusunda hala ben götürüyorum asla çişim geldi diyip gitmiyoruz yada bir kaç damla kaçırıyor öyle diyor uykularda takmıyoruz yine kuru kalkıyor ama bu kakası geldiği gibi çişini neden söylemiyor hala kaç ay oldu bi yere gidecek olduğumuzda o kadar sıkıntı yapıyorum ki bu durumu kendi kendime napabilirim ?