merttaham ben neler yaşadım neler 🌸 kendinize süre verin lütfen 5 aylık oğlum var daha yeni yeni toparladık diyebilirim. Bol bol destek alın insanlardan çekinmeyin bol bol uyuyun bebiş uyurken bırakacağınız birisi varsa çıkın dışarı kahve için mağaza bakının inanın geçiyo 🥲 ben hiç unutmam anneme anne sabaha kadar uyuma bebeğe bişey olucak diye çok korkuyorum demiştim annemde yazık uyumamışrı ben rahat uyuyayım diye. Şuan annelik ile tanıştınız eski benliğinize veda ediyosunuz unutmayın vedalar acıtır ama geçer 🥰 inanın hayat onlarla daha güzel. Size güldüğü zaman dünyalar sizin olacak