Sağlık ocağının doktoru yazmıştı bize bebeğim o zaman 8 aylıktı eczacıya söyleyince isterseniz bi çocuk doktoruna götürün 2 yaş altı kullanılmıyor dedi GATA hastanesine götürdüm ertesi gün bunu nasıl yazmış diye kendi kendine kızdı ciğerleri de temiz dedi ilac bile vermedi burnunu sık sık serumla temizle dedi odasını havalandır dedi öyle geçti bizimki kullanmayın bence zaten interntten prosedürü okursanız orda da yazıyor 2 yaş altı önerilmez diye 🙏🏻