İlk doğumumda intiharın eşiğine gelecektim felaket bir lohusalık yaşadım 🤣🥲 Şimdi 36 gün önce doğum yaptım. Evden 4. Gün herkesi gönderdim . Sadece eşim ve ben vardık. 4 gün sezaryenli halimle evimi süpürdüm yavaş yavaş ev işlerimi yaptım . Ağlamak geldi mi kalktım camdan dışarı baktım, ev işleriyle uğraştım. Kafam dağıldı . Çok bunalınca müzik dinledim öyle öyle atlattım çok şükür. Bende mide bulantısı olmazdı ama baş ağrısı çok oluyordu