narinlik Kızlar bende çok gaz yaptı bebeğime geçiyor galiba bu zamanda kadar ihtimal vermemiştim acaba o mu dedlm çünkü gaz yapacak bir şey yemiyorum. Kullanan var mı ???
kibritci_kiz narinlik evet ben kullanıyorum ve bana değil de bebeğime çok gaz yaptı yine de devam ediyorum bitince başka takviyeye geçeceğim
[silindi] narinlik ben kullanmıştım sütü de arttırdığını düşünüyorum ama dediğiniz gaz problemini yaşamadım. Yani doğumdan sonra belli bir gaz problemim oldu ama ben sezaryenden olduğunu düşünüyorum solgarı 2.ayda başladım çünkü.
allwrite Ben 3 şişe kullandım ama yoğun bir gaz problemi yaşamadık. 4. ayın sonunda gaz sorunu tamamen sona ermişti. 4. aydan sonra da kullandım hatta.
narinlik allwrite benim çocuğum acayip gazlı ememiyor bu yüzden birkaç gün kullanmıcam eğer ki gaz sorunları azalır belki o zaman başlarım emin olursam
Annemkuzum12 allwrite bebeginiz kac aylikken kullanmaya basladiniz acaba Faydasini gordunuz mu ? Bebegim 10 gunluk goguslerim asiri yumusadi sut kesildi gibi
kibritci_kiz narinlik benim tecrübe ettiğim bu çünkü bebeğim gazlı bir bebek değildi 2.5 aylıkken başladım ve gaz yaptı. Hala devam ediyorum 4. Ay sonunda bağırsakları tam gelişince muhtemelen daha gaz yapmaz. Şu an 3.5 aylık
narinlik myavocado değişiyor demekki. Bende aşırı yaptı ama rahatsız etmiyor bebeğimde yaptı çocuk ıkına ıkına zorluyor basen ememiyor bile
myavocado arasbek ya benim sütüm hiç öyle çok olmadı hep mama desteği ile ilerledik. Ama solgardan önce, lacmix ve bestlak da denedim onlara nazaran en iyi gelen Solgar brewers yeast oldu sütüme.
allwrite arasbek Merhaba. Evet, ben düzenli kullanımda arttırdığını gözlemledim. Ama regl dönemlerindeki azalmayı engelleyemedi.