Bebisim1234 Kızlar babamdan birmilyon miras kaldı arabam var eşiminde var evimiz bizim. Bu parayla napardınız altın mı döviz mü yoksa vadeli mi yada üstüne az bişey daha koyup küçük bi ev alıp kiraya mı verirdiniz?
anneann Bebisim1234 hayırlı olsun bence ev alıp kiraya vermek benim için bir yatırım değil aynı şekilde faize koymak da öyle harici dolar bayağı yükselişe geçecek diyorlar altın dolar gibi küçük yatırımlar yapılabilir
Kisirvetursu Bebisim1234 bankada altın vs almazdım nedense artık hiç güven vermiyor artık bankalar bence de 1+1 bi daire alır kiraya veririm
Nuryg Bebisim1234 bende altına yatırırdım önüme bi fırsat geçer o zaman degerlendiriirm diye düşünerek
2erkekannesi2021 Bebisim1234 ben semtime cok uzak olmayan yerden kesinlikle arsa alırdım çocuklar toprağa doysun istiyorum nedense hafta sonları gidip mangal yakmak oturmak isterim
likeli Bebisim1234 yaşadığınız yerde bu paraya ev varsa ev almak mantıklı. Yoksa değerlenecek bölgelerden arazi yatırımı mantıklı. Enflasyona karşı en az eriyen yatırımlar bu tarz yatırımlar çünkü.
[silindi] Bebisim1234 altın hiçbir zaman üzmez fiziki altın olarak alıp banka kasasında saklamak mantıklı. Ev alıp kiraya vermek şu an çok riskli kiranızı alamazsanız yapacak çok bir şeyiniz yok mahkemeler çok uzun sürüyor yıpratıcı süreçler.
BuzluKahve Bebisim1234 Ev alıp kiraya vermek başa bela. Dükkan daha mantıklı. Ben ikiye böler biraz döviz biraz fiziki altın alıp banka kasasına koyardım şimdilik. (Bence altın ve döviz de yatırım değil, para değer kaybetmemiş oluyor sadece)