gulayyyyy merhaba.. umarım mesajımı görürsünüz. Aramaya sünger yazdım ve mesajınıza denk geldim. Kızım 10 aylık makyaj süngerümden ısırmış. Çok korktum. Kendinde hiç bir belirti yok. Doktorunu aradım sordum o an yuttuysa bir şey olma dedi. Sizde ne oldu acaba yazarsanız sevinirim.