mirgulak Hayırlı akşamlar kızlar kızım 2 yaşında ve sureklı Boğazları tahrıs yada bademcıkleri şiş durumda şuan da aynı ve ateş var kaç defa doktora götürdüm yok bısı normal diyip yolluyorlar sizin fikriniz var mı su bolume gıdın dıye çocuk doktoruna gıttık ve kulak buruna bogaza da gıttık ama onlardan sonuç alamadık acaba hangi değere yada ne tetıklıyor olabılır