annesinintatlisi Hanımlar ortodonti tedavisi için yirmiliklerin çekilmesi lazım diş çekimi için randevu aldım. Bebeğim 13 aylık. Emzirme hususunda sorun çıkar mı ne yapmam gerekir
denizalismom annesinintatlisi bende geçen hafta 20 lik diş çektirdim . İşlemden 3-4 saat sonra emzirdim
[silindi] annesinintatlisi bir sorun olmuyor ben dis cekimi sonrasi hemen emzirdim doktor problem olmaz dedi
reri annesinintatlisi geçen arkadaşım dolgu yaptırdı. Anestezi vermişler( size verecekler mi bilmiyorum fikir olsun diye yazıyorum) süte geçer işlemden sonra ilk sütü verme demiş. 2 saat sonra emzirebilirsin ama ilk sütü sağıp dök demiş bilginiz olsun
3erkekannesi__ annesinintatlisi bebeğim bir aylıktı gittim dayanacak gücüm kalmamıştı hamilelikten beri çekiyordum doktora söyledim ilk sütü sağıp vermedim aradan da 4 5 saat filan geçti öyle emzirmeye devam ettim o geçen saatte de buzluğumda sağılmış sütler vardı onlardan verdim