Geçen hafta doğum yaptım çok yeniyim. Birçok sorum var, sezaryen sonrası göbek deliği altından kesik bölgeye kadar şiddetli acı ve uyuşma hissi duyuyorum normal mi bu yüzden hastanelik bile oldum bilemedi acil doktorları,
Sezaryen sonrası neler yaptınız karın şişlik kaç günde indi, sıcak uyguluyorum ama tedirginim acıyor. Yara değil yukarısı karnım acıyor 😣
Korse kullanmaya kaçıncı günde başlanmalı
Ayak bacak ödemim bi türlü gitmiyor