Didemxy benim kızım da ağlardı sonradan keşfettik suyu dökerken aralarda üşüyormuş, duş başlığı ile yıkadık bi gün sürekli su geliyor tabi baktık hiç ağlamıyor. 4 aylık olmak üzere 1.ayın sonundan beri tüm küvetini suyla dolduruyoruz , elimizle sadece kafasını tutuyoruz suyun içinde olunca tüm vücudu hiç ağlamıyor , hatta ellerini ayaklarını çırpa çırpa banyo yapıyor.