Kızlar 2. Gebeliğim 9. Haftam çok bulantım kusmam var hiçbir ilaç etki etmiyorum sürekli yatıyorum üzerine bide 18 aylık bir oğlumda var onunla da hiç ilgilenemiyorum ağlıyorum sürekli. Şaşırdım kaldım. İlkinde de böyleydim ama bu kadar ağır değildim. Son 1 haftadır evimden tiksindim eve giremiyorum girsemde hiçbir şeyi elleyemiyorum bulaşığı eşim yıkıyor WC asla giremiyorum bu durum bana mı özel ? Geçer mi geçer se ne zaman lütfen yardım edin😭 iştahım asla yok sadece çubuk kıraker yiyorum aşırı kusuyorum