Ayseee12_ asilhankaran benim oğlum basiyodu 10 aylikken ama on aylik emekledi daha emekler merak etmeyin surunmud de mi yok
D_deniz asilhankaran emeklemeden yürüyebilir ya da geç emekler. 1 yaşına kadar basabilir. Siz sık sık ellerine destek verip tay tay derler ya o şekilde tutmaya çalışın. Ama yukarı çekmeyin ellerini siz onun ellerini yukarıdan tutmayın o size tutunsun siz ellerinizi serbest bırakın
damlaozzz asilhankaran oğlum 10 aylık 2 hafta kadar olcak basalı daha yeni yani emeklemede aynı şekilde yeni başladı bence normaldir
didemyldzz asilhankaran aynı benim de öyle her yere dönerek gidiyor biz tutarsak yürüyor başka bir şey yok bugün doktora gittim bunun için normal olduğunu söyledi 12-15 ay arası normalmiş ❤️
ozge6609 Merhaba, basmaya başladı mı merak ettim, şu an benimkide 9 ayı doldurdu aynı durumdayız. Sadece sağına ve soluna dönüyor. Ne emekleme ne ayakları üstüne basma. Yüz üstü durmayı bile pek sevmiyor.
ruveyda_34 asilhankaran bilgim yok bu hastalıktan ama yurume zamanına kadar bence vaktı var basmasının🥰
ruveyda_34 asilhankaran suanki cocuklar gec yuruyorlar yani cevremdekileri gordugume gore iki arkadsimin cocuguda ayni zamanda dogdu 15 16ayliklar ama hala yurumuyorlar
asilhankaran ruveyda_34 konu yürümesü değil ki ayaklarını basmıyor sert şekilde yıkılıyor kollarından tutunca
ruveyda_34 asilhankaran anladim zaten istemiyorda olabilir basmak demek istedigim gec yuruyor bebekler belkide basmadan yurumeye baslicak doktorunuz bisey demediyse sizin yapacaginiz tek şey egzersiz yapmak
yusufates asilhankaran sıkma canını benim oğlumda 10 buçuk aylık aynı sekildeydi aile hekimi yürüteç önerdi gün içerisinde koy dedi basmıyor dedim. Sonra youtubeden vidyolar açtım günlük masaj ve ayak çalışması yapıyorum şuan hafif hafif örümcekte gitmeye başladı daha önceden dediğin gibi ayağa kaldırdım gibi yere çöküyor du. Ve en önemlisi eğer bebek erkekse baba dayı veya dedeyle sohbet ettir fiş fiş kayıkçı olarak bir ileri geri yapsınlar benim babam en büyük destekcim oldu sagolsun. Şuan hala otururken bile sağ sol yapıyor emeklemiyor sürünmiyor. Her çocuk farklı gelişiyor. Ben başta çok kafama taktım çünkü öncesinde 2 kızım yaşına göre erken şeyler yapıyordu. 3.erkek yaşıtlarına göre geç görünce üzülüyordum. Şimdi takmıyorum yaşını bekleyecem.
asilhankaran yusufates oğlum şuan 11 aylık yürüteçte çok aktif oturuyırda desteksiz ayaklarınızda biraz basıyor ama hala yürüme ve tutanarak kalkamıyor
cimcime53 yusufates @"yusufates benim kızım da 10 aylık hala ayaklarını basmıyor ayaklarını tavana kaldırıyor normal mi
yusufates asilhankaran şuan benimkide öyle sorun etme koltukta oturken kenarına yasliyorum ayakta duruyor. Ama kendi cabasuyla ne kalkıyor ne ayaklanıyor. Göreceğiz zaman herşeyin ilacı 🙏🏻🥰
yusufates asilhankaran sen yeterki sosyal aktifligine bak seninle iletişimi nasıl seninle guluyormu birşeyler istemek için ağlıyor mu oyuncağa uzaniyor mu aba Baba felan ağzına vurarak söylüyorum bunlar önemli