Arkadaşlar minik prensesim 38+4 haftalıktan 3.360gr 25.04.2025 tarihinde doğdu .Kendi sancımla suni sancı olmadan normal doğumla oldu .Amakasık ağrılarım sık oluyor adet sancısı gibi gerçi doktorum iki hafta olucaktır böyle dedi ama bilemedim salı günü sağlık ocağına gidicezgidince bi sorucam sizlerin oldumu ne kadar sürdü bu dönem ?😊