8 aylık oğlum var, bakıcım da var. Oğlum aşırı hareketli iki kişi zor bakıyoruz ama hiç öyle şikayet etmedi benim bakıcım çünkü gayet normal yani bebek bu oturup kitap okuyacak hali yok.
Bir saniye bile durmaz benimki. Dün ateşi 39.5 dereceydi hala yerde emekleyip kedi mamasını devirme derdindeydi. 😁