Kızlar selam 36 günlük bebeğim var sabah uyandığımdan beri karnımda ağrı var afedersiniz ishal olmuşum wcden çıkamıyorum mide bulantısı kusma da var üşüttüm diye tahmin ediyorum bebeğimi emziriyorum ama ona da geçer diye korkmuyor değilim sizce emzirmeye devam etmeli miyim mama mı vereyim yani benden ona geçer mi ve ne yesem napsam geçer soğuk algınlığı tavsiyelerinizi bekliyorum