naz2911 bizim bir hafta önce büyük tuvalette kan vardı sonrasında doktora götürdük tahlilleri ultrasonu röntgen falan herşey normal çıktı. Sadece çok gazı olduğunu söylediler gaz damlası verdiler. Çok zorlandığı için kanama olabilir dedi doktor. Bugün de bezini değiştirirken birden tuvaletini yapmaya başlayınca bacaklarını yukarı kaldırdım. Kanamalı gibi iç kısmında basur gibiydi son yaptığı tuvaketinde de azıcık kan vardı