yavrukussssss Bebeğim 3 ayını yeni doldurdu hem memeyi hem mamayı reddediyor cok zor besliyorum 4-5 saat dursa bile memeyi de mamayı da almıyor aynı sorunu yaşayan var mı
alpmomssss yavrukussssss 4 aylık oldu 3.5 aydan beri öyle . Süt mama birlikte gidiyorduk . Emmediği için süt tükendi . Mamayla beslemeye çalışıyorum biberonu da reddediyor hoplata zıplata zorla içirmeye çalışıyorum valla . Reflüsü de var midesine ne kadar gidiyor doyuyor mu asla emin değilim 🥲🥲
yavrukussssss reyhanmv denedim, hoplata zıplata hamakta ana kucagında yarı uykulu bi sekilde yakalayarak zorla biberonu veriyorum ama çok zor oluyor
yavrukussssss alpmomssss bende hoplata zıplata çok zor sekilde veriyorum🥹 3. Ay atağında oluştu bu durum