BirceMoM Doktora götürmenizi tavsiye ediyorum.Meme reddi malesef öncelikle idrar yolu enfeksiyonu,pamukçuk,ya da fiziksel bir sıkıntısı var mı bunu anlamak gerekiyor.Yoksa sizin kullandığınız parfüm,deodorant,deterjan kokusu yani her zamanki anne kokusundan farklı bir koku etkilemiş olabilir,süt ve süt ürünleri alerjisi olabilir ya da yalnızca atak dönemi olabilir.Benim kızımda malesef 3.aydan 5. Aya dek yalnızca uykudan ilk uyandığı anda aldı uyanıkken asla almıyordu ama ben zorlamadan pes etmeden bekledim çok şükür atlattık.Çok yıpratıcı bir süreç ama emmiyor diye sakın pes etmeyin saydığım sıkıntılar yoksa emin olun geçici bir süreç.Bebeklerin 3. ve 4. Ayda algıları geliştiği için malesef emmeyi bu dönemlerde reddedebiliyorlar.