MHMA bizde de bir Galatasaray sevdası var eşimde, maç günleri eğer evdeyse kızımı da alıp kayınbabama maç izlemeye gidiyorlar, doğmadan forma ve Galatasaraylı beşik örtüsü aldı 😂 marş söyleyip kızımda eşlik etsin diye uğraşıyor, 10 aylık neredeyse kızım 😂😂