40 günlüğüz. Mama meme şeklinde besleniyorduk. Şuanda artık sütümün arttıgını besleyebileceğimi düşünüyorum en azından denemek istiyorum. Nasıl kesmeliyim. Şuan açlıktan mı alışkanlıktan mı her meme sonrası yani 2.5 3 saatte bir mama içmek istiyor yani onu anlayamıyorum. Ama sanki yetebilecek gibime de geliyor. Ama mama vermediğimde hiç durmuyor nasıl kesebilirim