YK_ ya benim bebiş öyle çok düşkün değildi küçükken de aciktikca emerdi, sonra baktım ek gıda yemiyor emzirince arasını açmaya karar verdim önce 5 saat sonra 6 derken 8 9 oldu, hatta geçen kayınvalideme bırakıp gezmeye gittik 2 kere vermiş oldum günde nerdeyse, aramiyor yani vermesem aslında, gece çok uyanıyor hala o yüzden emzirip dalmasina çalışıyorum kalkıp bildiğin oturuyor geceleri çünkü,sizde saat aralıklarını açın yavaş yavaş, ek gidayi kabul ediyormu çok emiyormus, gerçi sütte azaldı artikta, bizimkide mesela emzik hastası bende onu saklıyorum sürekli 😁 bizim asıl meme bırakma olayimiz emzik bırakma olacak sanırım sadece yatarken veriyorum