Kızlar 4 gündür hastayız ve ateşimiz mevcut simdi de öksürük eklendi ve doktora gidip tahlil verdik, iğne verdi ve açıldı lakin hâlâ tıkalı sanki başına gelen var mı doktor 4 saat arayla buhar vereceksin dedi zaten koruyucu ilaç kullanıyorum. Nezle areljiyi tetiklemiş