Merhaba kızlar beneğim 10 günlük emme refleksi düşük olduğu için bi kaç gün küvözde kaldı ve ondan sonra da memeyi tutmadı hala deniyorum ama hala tık yok ben de sağıp biberonla veriyorum 20 cc falan içiyor her beslenmede bazen 45 falan zorluyor 45 falan içtiğinde 3 saat kadar falan tekrar içiremiyorum ve sarılık olcak diye korkuyorum uyanıyor ama içmiyor 10 günlük benek kaç cc içmeli sizinkiler k içiyordu acaba yardımcı olabilir misiniz ?