Birpsikologggbirmimar Emziren anneler emzirme sütyenleri hariç hangi marka sütyenlerde rahat ettiniz ?
atlasmom07 Birpsikologggbirmimar pentinin lotus sütyenlerini kullanıyorum göğüslerim büyük olduğu için sağdan soldan fışkırma yapmıyor memnunum bazen de LCW den alıyorum ondan da memnunum
akgununannesi Birpsikologggbirmimar ben her markadan aldım ama ebebekten aldıklarım kadar memnun edemedi hiç biri 🥹 bir de kapsızlarda çok belli oluyor göğüs ucu dışarda kullanamadım ebebekte kaplısı var Hemde uygun dışarıya göre gerisi hikaye
akgununannesi Birpsikologggbirmimar ben her markadan aldım ama ebebekten aldıklarım kadar memnun edemedi hiç biri 🥹 bir de kapsızlarda çok belli oluyor göğüs ucu dışarda kullanamadım ebebekte kaplısı var Hemde uygun dışarıya göre gerisi hikaye
Yusufagahinannesi Ben h&m ve victoria secrettan alıyorum %90 eskiden pentiden de alıyordum son zamanlarda pek almadım
26ikus akgununannesi keisnlikle bende en çok.ebebek ten aldiklarimdan memnun kalmistim fiyatı da diğer markalara göre gayet uygun