Selam anneler kızım 1. Sınıfa gidiyor 23 Nisanda hafif halsizleşmehe başladı onun öncesinde 1 2 gece öncede anne midem bulanıyor karnım ağrıyor diyordu ama hiç kusma falan olmadı neyse 24 Nisan da ateşlenmeye başladı halsizleşti derken o gün bugündür ateşli 39 larda genelde zor düşürüyorum 2 gün önce tekrar doktora götürdüm test yaptı Adeno virüs pozitif zaten sınıfında beta salgını vardı neyse o gün kustu bi kere serum falan yedi sonra bulantısı geçti ama ateş kaldı ishal hiç yok boğaz şişmiş baya şuan merak ettiğim adeno geçiren herkes ishal oluyor sanırım benim kızım da olmadı anlayamadım bence daha çok betaya benziyor ama o negatifti sizde olan var mı nasıl atlattınız ne belirtileri oldu?