Aminehumamoms Anne,dede,hav hav, al ,ver,attım,gitti,bitti ,hayır ,bebe,abla diyor cümle kuramıyor normal mi bu aylarda bu kadar kelimesi yoksa doktora gitmelimiyim
atlasmom07 Aminehumamoms benim bebeğimde 15 aylık aynı bu şekilde ben normal olduğunu düşünüyorum bi ara araştırmıştım 18. Aydan sonra ikili cümleler kurmaya başlaması gerektiği yazıyordu
Minikkelebek_ Aminehumamoms kızım da böyleydi beden dilini çok güzel kullanıyordu. Cümle kurmuyor diye çok üzülüyordum ama sonrasında 2 yaşta 5-6 kelimeyle başladı cümlelere. Bazı bebekler durup bir anda konuşuyor. Tabi de kontrolünde olmak önemli
arven2024 Aminehumamoms bizde 15 ay 10 günlüğüz baba dede mama meme gel gol diyor cümle kurmuyor daha küçük bence cümle kurmaları için