Kızlar merhaba, kardeşim 12. Sınıf naklini aldırdık benim olduğum şehire geçen hafta yaptık başvurunuz devam ediyor diyo kontenjan 33 sıramız 1. Sıra. Ne zaman onaylanır biliyor musunuz aranızda lisede öğretmen olan veya çocuğunun naklini alanlar bilir diye sormak istedim size