Busramustim Arkadaşım hormonlu spiral taktığı için hiç adet görmediğini söyledi bazen çok az hafif şeker oluyormuş sadece bu sağlıklı birşey mi? Herkeste mi böyle oluyor acaba yoksa hormonla mı alakalı birşey mi?
Feyzosumunannesi Busramustim Geçenlerde kuzenim de spiralini cikarmis. Oda regli olmuyormuş hormonlu taktirdigi için. Eşi ile ayrıldığı için çıkarttirdi ve sonrasında çok zayıfladı.
ppzeynep Busramustim Kardeşim de görmedi. 8 ay takılı kaldı. Bu sürede 16 kilo aldı. Çıkarttırdıktan sonra hızla zayıfladı.
Gulendamybsn Busramustim valla ben olmamak için taktırcam artık hayat kalitem düştü kanım yerlerde çocuk bezi takıyorum düşünün
Busramustim ppzeynep eşimin kilo takıntısı var o yüzden hormonsuz taktırdım adet olmamanın yan etki olabilir
Busramustim Gulendamybsn bende bir iki defa çok yoğun kanama gördüm çok zor bir durum bebek bezi bile çare olmuyor