Kartanesi26_ benim doğum sonrası sürecim çok sıkıntılı geçti sütüm gelmedi emziremedim ilk gün hastanede mama başlandı şırınga ile sonra memene alıştır biberon verme dediler ama olmadı yani hem meme ucum yoktu hem sütüm gelmedi biberonla mama vermeye başladım mecbur…şimdi az biraz sütüm geliyor her mamadan önce meme vermeye çalışıyorum onu da silikon uçla..ama o kadar kavga ediyoruz ki memede aynen yazdığınız gibi 10 dk ya emiyor ya emmiyor hiç sağım yapmadım şimdiye kadar rezene çayı kuru dut çayı vs içiyorum ama mememde durmayınca kötü hissediyorum kendimi