Merhaba hanımlar lütfen yardımcı olun ne yapacağımı bilmiyorum. Bebeğim 4 aylık. Aktif emmiyor. Bazen hiç memeyi almıyor. Bazen alsa bile 5 dk alıp bırakıyor. Tekrar verdiğimde ağlıyor. Ve neredeyse hiç uyumuyor. Sürekli kucakta taşınmak istiyor. Neden böyle ne yapmalıyım sizce