2prensesimvarcanim mucizemm94 calgel kullanıyorum Büyük kızım içinde bebekliğinde kullanmıştım şimdide 7 aylık kızımda kullanıyorum memnunum
pozitifanne06 mucizemm94 dentinox kullaniyodum evde unutmuşum calgel aldık ama sanki faydası olmadı gibi, oysa içeriği aynı
hndathn mucizemm94 dıs jelı zararlı olduğu için her ıkı çocuğumun doktoru da önermedi oğlumda yoktu vardıysada ben bilmiyorum o baya büyük zira ama kızımda osanıt ve tetagıl kullanarak atlattık dıs sancılarını
mucizemm94 hndathn neden zararlı acaba çok fazla ağlıyor stresli bebeğim azı dişleri çıkıyor durmuyor jel sürünce rahatlıyor uyuyor
hndathn mucizemm94 adını unuttum ıcınde bebek ıcın uzun süreli kullanımda toksik etkı yaratacak bır madde var diyordu hem oğlumun hem kızımın doktoru