7 aylık kızım gece 3.30 da uyandı kabızlığı vardı sanırsam uyuyamıyor neyse odaya getirdim uykusu açıldı ve 7ye kadar uyumadı. Neyse 7 de iyi kötü uyuttum 9a kadar. 12ye kadar bekledim tekrar uyutmak için zaaar zor uyudu dedim yarım saat sonra ağlamaya başladı uyandı ve hala uyumadı. Nasıl olabiliyor nasıl bu kadar uyanık kalbiliyor 🤧