Kızlar 8 ay 5 günlük bebeğim var ek gıda iyi gidiyordu alışmış gibiydi fakat ameliyat geçirdi öncesinde de şuruplara başlamıştık şuandada gün içinde bir çok kez şurup içirmek zorundayım ama ek gıdayı tamamen bıraktı çok nadiren bir iki kaşık bende zorlamak istemiyorum çünkü şurup verirken yeterince zorluyorum artık kaşığı uzatınca bile ağlamaya başlıyor uzunca bir süre de devam edeceğiz şuruplara ne yapmalıyım tekrar düzene girer mi acaba çok moralim bozuluyor sürekli emiyor çok şükür sütüm yeterli geliyor fakat artık ek gıdaya alışmasını istiyordum önerileriniz var mı