Umutunannesi_ Allah ne verdiyse karıştırıyorum 🤣🤣tabi her yıkamasında değil haftada bir sefer 🤣 vanish beyazlar için olan leke çıkarıcı azıcık klorak çamaşır sodası omo beyazlar için olan toz deterjan beyaz sirke oh kaynar su ekle bi güzel karıştır beyazları da at içine bi beklesin 3-4 saat ama öyle bir kir çıkıyor ki offfffffff sanki bir hafta boyunca hiç yıkanıp temizlenmemiş gibi kir çıkıyor sonra makinada ilk durulamaya sonra normal programa atıyorum hem mis gibi o eskiden heryer tursil kokuyordu ya aynı öyle kokuyor ( zahmet olcak o kadar deterjan kullandık🤣) hem bembeyaz çıkıyor 🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻