Melihaa06 Kızlar resmen her gün yüzümü kaşımın bıyığımı alıyorum her gün çıkıyor agdayla alıyorum yeşil sürüyoruz kuruyunca çekiyoruz ya agdadan mı kaynaklı sürekli çıkması siz neyle alıyorsunuz çok sinir bozucu çocukla kendime vakit bile ayıramıyorum zaten
perla_ Melihaa06 ben kaşımı bıyığımı agdayla alıyorum aldıktan sonra sarartıcı kullanıyorum 2 yada bir ağda 3 hafta da bir Sarartıcı kullanıyorum
Deletedmom_281 Melihaa06 surekli cikmasi genetik, nasil aldiginizla hicbir ilgisi yok. sadece jiletle alininca kokunden koparilmadigi icin sert hissettirebiliyor. yuzu tras etmek icin ozel jiletlerden kullaniyorum ben, bir problem yasamadim bu zamana kadar.
Kuzularinanasi Melihaa06 agda cogaltir ki zaten.yuzunuze asla agda kullanmayin.en guzel temiz ve bitiren yontem lazer.bikac seans iyi bi yerde yuzunuze lazer yaptirin sonra da ev de lazer kendiniz yapabilirsiniz
Pirasalipuding Melihaa06 hormonlarınıza baktırdınız mı ? Ağdanız kökünden alıyor mu köklerini görüyor musunuz? Yani hergün ağda yapıp hergün nasıl çıkıyor kırılıyor büyük ihtimal
mhtpdrmz Melihaa06 eltim kaç seans sakal kısmına lazere gıttı ama hormon değerleri yüksek oldugu için acayıp çıkıyo hiçbir faydası olmadı