tugces09 moba og markasininkini kullanıyorum. Tarhana yulaf unu keçiboynuzlu bebek muhallebisi irmik vs aldım. Bugünde ruşeymli irmik ve hurma özü aldım aynı markanın bakalım onlar nasıl gelcek