Merhaba alerjik bebek anneleri. Biraz dertleşmek istedim. 8 aylık oğlumda süt yumurta kuruyemiş buğday tahin alerjisi var. Emzirdiğim için yaklaşık 2 buçuk aydır diyetteyim. Ve ben bu süre içinde 9 kilo verdim. Şu an 48 kilo kaldm. Bu durumu yaşayan var mı. Nasıl toparlanacağım ne zamana kadar sürecek bilmiyorum. Mamaya alıştryim dedim. Biberon asla almıyor. Hem onu hem kendimi düşünmek çok yıprattı. Sizde durumlar nasıl ?