aynurkkts Merhaba anneler, bebeğim bugün hepatit b nin 2. Dozunu oldu. Eve geldiğimizden beri çığlık çığlığa ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Calpol verdim iki kez. Bi öneriniz varmı.