Bebeğim 40 günlük olacak yarın 2 haftadır yanakları kıpkırmızı vücudunda kızarıklıklar var kurulık var doktorumuz alerjik olduğunu söyledi süt ürünleri kırmızı eti kabuklu ürünleri ve yumurtayı yasakladı ne yiyecegimi bilemiyorum çok üzülüyorum geçici bir durum mu yaşayan var mı