Merhaba arkadaşlar
bi sorum olacaktır belki bilen annelerimiz vardır diye sormak istıyroum bebeklere bir yaşından sonra kemik iğnesi yapılıyormuş yani ampul şeklinde bir ay ara ile her ay bir ampul olmak üzere iki tane içiriliyormus kemikleri için iyiymiş daha yapılı oluyormus çevrende duydum kardeşim de içirmiş kızına oda böyle maşallah yapılı bi kız oldu yapılı dediğim şişman değil kemik olarak yapılı oluyor duyan veya çocuğuna veren varmı merak ediyorum doktorumuza sordum müsait değildim yarın dönecekmiş sizlere bi sormak istedim ☺️